lindazvenzon

Tisdag - gash

Publicerad 2009-10-13 21:25:50 i Allmänt

När jag skulle köra till jobbet startade inte bilen. Heldöd! Panik. Ringde Kajsa som fick vända och köra och hämta mig.

Ganska stressigt på jobbet. Efter jobbet var det arbetsmiljömöte och jag deltog som skyddsombud. Sådär kul.

Fick sen gå ner till byn och ta bussen till Hässleholm. Tillbringade knappt en timme i på café i Hässleholm innan Johan hämtade mig på väg hem från jobbet.

Hem och kollade min bil som fortfarande inte startade. Körde till biltema och köpte nytt batteri som Johan och Jonas bytte och fixade. Hoppas det hjälper!

När jag kom hem halv 8 var det bara att sätta sig med uppsatsen och göra lite ändringar som Katarina hjälpt mig med.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela