lindazvenzon

Tisdag - idrott

Publicerad 2009-10-27 21:02:11 i Allmänt

Idag skulle jag träffa en del av idrottslärarna i Hässleholms komun. Min grupp skulle vara på T4-skolan och igår visade Micke mig var det var. Så jag körde dit. Där var ingen skola. Panik! Körde runt och letade lite, hittade någon att fråga som inte visste. Tillslut fanns det någon som visste. Det var ju inte alls där jag var!

När jag väl hittade skolan så var det låst överallt så jag inte kom in. Det hela slutade med att jag var ganska sen...

Satt hela dagen och diskuterade idrott. Bra att göra det men det var inte så uppstyrt, visste inte riktigt vad vi skulle göra. Blev lunch på golfrestaurangen.

På hemvägen vid 17 var jag på högskolan och lånade om böcker, igen, handlade och sen hem och lagade mat.

Fixande/pluggande.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela