lindazvenzon

Tisdag - tung dag

Publicerad 2009-10-06 21:27:13 i Allmänt

Direkt när jag kom till jobbet fick jag beskedet att Erik dog inatt. Var så oförberedd och blev så ledsen och chockad. Det är så orättvist. Obegripligt. Det blev en jobbig dag med mycket tårar.

Omdömen, var i Lillsjödal och samlade in alla kontroller (det fick jag ju göra själv såklart, som allt annat när det gäller idrott) och försökte jobba så gott det gick. Tack Gleerups som stöttat mig med godis idag...!

Vi körde snabbt hem från jobbet för att jag skulle hinna till museet och kolla på det de plockat fram ur arkivet åt mig till min uppsats. Det var en efterbliven man som jobbade där som gjorde att jag inte hann med särskilt mycket innan de stängde... Panik!!!

Sprang och tog ut pengar och sedan vidare till personen jag besökte för två veckor sedan. Lite jobbigt men ok. När jag var klar där så körde jag direkt till högskolan och lånade om böcker/hämtade nya. Och så lite handling.

Det som var kvar av kvällen gick åt matlagning, jobb och planering. Och Desperate Housewife + Daimchoklad!

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-10-06 22:37:12

Fick också nyss veta om Erik. Det är fruktansvärt tråkigt. Jag ringer dig nån dag snart. Kram Jennie

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela