lindazvenzon

Torsdag - bläckfisk

Publicerad 2009-10-08 22:15:06 i Allmänt

Ja vad säger man om denna dagen?

Dagen har till en början varit väldigt stressig. Kopierat dessa &%#? omdömen på rasten och lunchen. Fått vik som jag fick leja bort.

Kl 14 var jag, Karina och skolsköterskan hemma hos familjen Axberg och överlämnade blomma från skolan. Pratade om Erik, hur han var som person med mera. Känns så overkligt, kan inte förstå att han inte finns mer. Jobbigt.

När vi kom tillbaka till skolan körde jag, Karina, Birgitta och Sara till Sune, fd kollega, och hälsade på honom. Han var rättså pigg och kry trots sjukdomen och var sitt vanliga gamla roliga jag! Så det blev faktiskt ett riktigt trevligt besök!

Efter det besöket stannade jag på LM´s jobb på hemvägen och köpte vinterjacka. Skrev ut lite jobbpapper också som jag inte hann på jobbet innan.

Vidare till stan och träffade mamma som tillbringat eftermiddagen på museet och kopierat en massa från arkivet till mig och min uppsats, som jag är oerhört tacksam för! Var inne en snabb runda på Skopunkten och köpte två par stövlar sådär hux flux när jag egentligen skulle handla mat...

Hem och lagade mat innan det var dags för boxning med Katti, vilket behövdes efter denna dagen. Och så hem och jobba lite efter det...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela