lindazvenzon

Torsdag - hemtenta

Publicerad 2009-10-29 21:22:54 i Allmänt

Gick upp halv 8, promenerade, la i tvätten och sedan kl 9 lades hemtentan ut. Mellan 9-17 (den tid som jag hade på mig) satt jag framför datorn och skrev på tentan, med en liten matpaus och några tvättpauser. 16.59 lämnade jag in tentan. Helt stel i hela kroppen sen! Blev åtminstone färdig med tentan och besvarade frågorna. Sen är jag kanske inte jättenöjd med den, men den är gjord iallafall. Återstår att se om den blir godkänd.

Direkt efter körde jag till Högskolan och lämnade alla böcker. Skönt att bli av med dem!

Matlagning, städning med mera innan jag var och boxades med Katti. Lite boxning var precis vad som behövdes efter denna dagen. Tur man tränar regelbundet...not!

Imorgon är jag ledig! Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela