lindazvenzon

Torsdag - världens starkaste

Publicerad 2009-10-15 21:45:50 i Allmänt

Bilen startade idag!

Direkt på morgonen skulle jag, Micke och Tobbe åka med våra klasser till Hässleholm. Började med lite elevstrul för min del men sen kom vi iväg. Var på antidrogdag på Linnéskolan där en massa nior var inbjudna av Länsförsäkringar. Först berättade Magnus Samuelsson om sitt liv och träning. Han var inte så stor som jag tänkt mig men så tränar han ju inte heller längre. Han var tyvärr inte så duktig på att föreläsa men det var ändå intressant. Fick se en film från när han tävlade. Han var ganska stark...!

Efter honom var det Tommy Mobergs tur att prata om doping och vad som kan hända. Tredje gången jag lyssnar på honom och även denna gång pratade han så fort att det nästan är omöjligt att hänga med. Lite synd eftersom det är vettiga saker han har att säga. Efter två och en halv timme var det ganska skönt att få resa på sig och ta bussen tillbaka till skolan.

Hann kasta i mig lite mat innan jag hade lektion. Det var lika kallt inne i idrottshallen som det var ute eftersom det är stora hål i väggen ut. Brrr!

Sen var det soc.möte iallafall innan vi körde hem.

Vaknade helt genomförkyld imorse och har mått skit idag. Så när jag handlat gick jag hem och la mig och sov en stund.

Jobbade sedan hela kvällen. Mycket att förbereda inför morgondagens lektioner.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela