lindazvenzon

Fredag - kollegialt partajande

Publicerad 2010-08-14 20:06:14 i Allmänt

Idag var det föreläsning hela dagen på Linnéskolan. Om skolreformer och skola 2011. Det var ok men jag har så svårt att sitta still och lyssna och koncentrera mig. Vi satt och tramsa ganska mycket, jag och Katarina gjorde korsord till varandra, jag planerade en hel del inför nästa vecka osv.

På lunchen åt vi på stan.

Direkt efteråt körde jag hem och packade och sen åkte jag med Birgitta, Cecilia och Martina till Saras stuga vid Sölvesborg. Hela arbetslaget var där och umgicks med varandra från eftermiddagen till nästan förmiddag.

Helt underbar "stuga" som var så fin! Vi satt ute och pratade innan det var dags för underbart god mat. Gick ner till havet och inspekterade innan det var dags för paj och kladdekaka till efterrätt. Det blev musiktävling med Tobias innan alla flickor badade i jacuzzin under stjärnklar himmel. Så skönt! Där satt vi länge....

Sent på natten blev det lite sömn. Martina somnade visst mitt i vårt samtal... :-)






Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela