lindazvenzon

Söndag - gossen

Publicerad 2010-08-22 21:55:39 i Allmänt

Jag körde hem till Harastorp när jag ätit frukost och duschat. Började med en långpromenad med Zeke, han har tappat lite i kondition på sistone.

Sedan dammsugade jag huset och plockade iordning lite. Efter det körde jag ner till Anna och Johan där jag också städade. Plockade undan och dammsugade och lite sånt. Det behövdes... :-)

Jag och pappa var sedan på 60-årskalas hos Erna. Mamma stannade hemma i soffan medan vi åt en mängd kakor. Mycket folk, tyvärr regnade och åskade det och vi satt ute...

Körde sedan till stan igen, Johan hade packat min träningsväska så att jag bara kunde ta den och köra direkt till träningen. Det blev ett skivstång/konditions-pass. Det var jobbigt! Har inte blivit så mycket styrketräning i sommar om man säger så. Men roligt. Dags att börja träna på allvar nu igen.

Handlade på Maxi på vägen och sen var jag uppe på sjukhuset och hälsade på Anna, Johan och lilla gossen Svensson. Namn meddelas imorgon! Han sov mest, jag försökte väcka honom men det var han inte intresserad av!

Hem och duschade och packade inför morgondagen.

Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-08-23 18:59:13

Har dina dygn fler timmar än mina?

Postat av: z

Publicerad 2010-08-23 21:52:48

Haha, ja visste du inte det?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela