lindazvenzon

Tisdag - dåligt blod

Publicerad 2010-08-17 21:12:26 i Allmänt

Sista dagen innan eleverna börjar. Vi har fortfarande inte fått några scheman, och kopieringsmaskinen är sönder. Det är inte mycket som är klart till imorgon när eleverna kommer. Rättså kasst. Fixade en massa.

Körde lite tidigare från jobbet för att åka till sjukhuset och lämna blod. Men jag hade för dåliga blodvärden så jag fick inte lämna. Istället gav sköterskan mig en karta med järntabletter och bad mig återkomma om ett år. Hon undrade om jag inte var trött. Jo, det är jag ju...

Akut massage, har så ont...

Innebandy på kvällen, vi var två mot två som spelade! Roligt!!!

Måste nu panikplanera lite idrotts- och simlektioner.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela