lindazvenzon

Tisdag - slut på sommarlov

Publicerad 2010-08-10 21:28:06 i Allmänt

På morgonen var jag och klippte mig hos Emma, för att sedan köra och storhandla på Maxi. Gick ner till tivoliparken där jag intog dagens lunch. Sushi och mango, gott! Solen försvann när jag kom, men lite senare dök den upp. Då satt jag och lyssnade på sommarprataren på P1 och läste bok.

Mamma hämtade mig och skjustade mig till Lukas, när jag var färdig hämtade hon mig. Då hade hon köpt fika som vi fikade med hemma hos mig.

När Johan kom hem blev det mat, och sen började jag planera simlektioner. Såhär sista dagen på sommarlovet.

Har mått jättedåligt idag, jobbigt. Vill det ska bli bra nu. Hatar hatar hatar det.

Sommaren har som vanligt gått alldeles för fort, men har varit rätt bra. Är inte alls sugen på att jobba imorgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela