lindazvenzon

Torsdag - Gusten

Publicerad 2010-08-26 21:29:45 i Allmänt

Började dagen med tre simlektioner. Är i vattnet nästan hela tiden, det är kallt! Fryser grymt mkt. Är väldigt ovant att ha så små barn, stor kontrast mot tonåringarna man har att göra med i vanliga fall!

Är enormt stressigt mellan alla lektioner också. Hade dessutom glömt handduk!!!

Hade lönesamtal med rektor, gick bra. Jag började med att kräva att jag ska få köpa en våtdräkt som skolan betalar. Det gick igenom, smärtfritt.

Efter jobbet stannade vi kvar och packade och förberedde inför måndagens friluftsdag med niorna.

Jag körde till Harastorp där det blev fika med la familia innan jag, Emil och mamma körde ner till Anna och Johan för att hälsa på Gustav och överlämna gåvor. Han blev glad. Eller det vet man inte, för gissa vad, han sov!

Jag fick hålla honom iallafall, men det hjälpte inte, han fortsatte sova :-) Vilken lycka att bara få sova hela tiden! Skulle jag med vilja göra!

Till Rickarum där jag lånade lite material och sedan till Mia i Tollarp. Massage blev inställd pga utlandsresa :-)

Skjutsade henne till stan innan jag körde hem och lagade mat. Blev försent för en del av de planer som fanns. Typ springa och sånt. Otur! Eller något.


Stolt faster


Stolt farmor, och fader i bakgrunden


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela