lindazvenzon

Torsdag - Kulle

Publicerad 2010-08-12 22:58:20 i Allmänt

Idag var det utflykt med jobbet som gällde. Vi fick inte veta innan vart vi skulle, men det visade sig att vi skulle till Kullen. Efter lite småvägar och åksjuka kom vi fram.

Rektor mötte upp oss och vi började med en tipsrunda. Satt sedan vid något hus och fick lunch/fika där. Satt i arbetslagen och diskuterade en bra stund, blev aldrig någon vandring till Nimis som det egentligen var tänkt. Istället åkte vi till fyren och köpte glass och åt den innan det var avfärd hemåt igen.

Körde till Harastorp, under tiden Emil och pappa  hämtade min bil fikade och diskuterade jag med Edla och hennes moder.

Till stan, handlade massor av snacks till morgondagen, när vi fixat mat och ätit körde vi och hämtade lite saker.

Vid 21 fick jag med Johan på en springrunda, det var rätt mörkt i skogen och snart började det åska och störtregna...

Jag försöker övertala Katarina att hon kan flyga


Här har Katarina testat om hon verkligen kunde flyga. Vi har inte sett henne sedan dess...


Martina och Katarina avnjuter en varsin glass...


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela