lindazvenzon

Tisdag - skolavslutning

Publicerad 2010-12-21 21:30:12 i Allmänt

Sista dagen för denna termin. Jag hade innebandy- och fotbollsturnering i idrottshallen med frivilliga, resten julpysslade. Jag var med i ett lag, kul! Mitt lag vann i-turnering, kom tvåa i f-turneringen, förlorade finalen. Lite stressigt sen.

Kolla färdigt på film med klassen, vi åt julbuffé, och eleverna slutade 12.

Städade och fixade, sen var det fika för personal. Med bland annat prisutdelning på tipsrundan vi gick i augusti, jag kom på andra plats och fick godis som pris! Kan det bli bättre?

Efter jobb och avsked handlade jag åt moder och fader, och körde sen hem till dem. Zeke hade försvunnit, körde och letade efter honom. Hittade honom tillslut inlåst i maskinhallen och jag fick inte upp porten. Medan han tjöt hysteriskt kämpade jag hysteriskt med att få upp porten som var nästan omöjlig att rubba. Tillslut fick jag upp den och Zeke kunde springa ut i friheten. Ett lyckligt slut på denna historia.

Jag lämnade bilen, vill inte ha den istan och Emil kom och hämtade mig så jag kunde komma in till stan.

Dagen har annars gått åt att ha koll på flyg till/från London. Undras om vi kommer iväg imorgon? Ser sådär ut.

Packade färdigt.

Jag, Johan och Malena gick upp på Lilla torg, dit stadens invånare tagit sig för att lyssna på Sassa, Minnah och Jay som sjöng. Det var nästan -20, vilket gjorde att vi inte stannade till det var slut. Vi lyckades passera Jay när han eskorterades ut från Sandelins till scenen. Jag var sjukt nära honom!!!! Shit alltså!!!!

Imorgon bär det av till Malaysia!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela