lindazvenzon

Torsdag - snödriva

Publicerad 2010-12-17 21:00:45 i Allmänt

När jag kom ut till bilen imorse hade jag fått böter! 6.47 hade de varit där! Störigt. Det fanns inga parkeringsplatser igår, så jag fick ställa mig på ett förbjudet ställe. Trodde jag skulle hinna därifrån i morse,  men de var tidigt ute kan man säga Så där blev man av med fem hundra spänn bara sådär :-(

Idag har det verkligen snöat! Hade flera dm snö på bilen när jag skulle köra hem från jobbet. Var så mycket snö på vägarna så det tog tid att tag sig hem. Hade tid för klipp och slingor, som jag kom försent till. Vilket innebar att det drog ut på tiden så jag blev sen hem...

Hann bara hem och byta kläder för att sedan köra i krypfart till Hässleholm. På Harrys väntade rektorer och de flesta av personalen på Vannarödsskolan. Vi blev bjudna på middag allihop, det var årets julklapp. Trevligt!!!

Sen var det musikquizz, det gick väl sådär för vårt lag. Men så fuskade vi inte heller...

Blev sent hem, inte många timmars sömn denna natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela