lindazvenzon

Fredag - äntligen

Publicerad 2010-02-20 10:58:46 i Allmänt

Två lektioner tyska idag - jag är ju snart tysktalande! På IUP-tiden blev vi bjudna på fika av en pappa, fint det!

Nu är det sportlov!!!

Efter jobbet var jag på spinning. Det var happy friday på Friskis vilket för min del innebar ett fullsatt spinningpass till enbart ABBA-musik och två flaskor vatten med päronsmak.

Hem och duschade och lagade mat.

Resten av kvällen kollade vi på OS och Ola Salo-dokumentär och åt glass och popcorn och halvsov däremellan. Det är skönt med fredagkväll!

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2010-02-20 14:06:16

Jag vill också äta popcorn, fredagsmysa o halvsova med min käresta... :o(

Postat av: z

Publicerad 2010-02-21 10:17:07

Förstår det.... Bara att stå ut...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela