lindazvenzon

Fredag - IFK

Publicerad 2010-02-06 13:22:43 i Allmänt

Ännu en fullspäckad dag. Var med klass 93 i pulkabacken bland annat. Lite chokladmjölk på det så blev det en bra idrottslektion :-)

Vaktmästaren på skolan frågade om jag ville ha fyra fribiljetter till handbollen ikväll och jag tackade självklart ja!

Efter jobbet träffade jag mamma på Maxi och hjälpte henne handla och sen satt vi där och fikade och kollade på folk ganska länge.

Sen gick jag och Johan till Fredholms och hämtade ut handbollsbiljetterna där som jag fick. Insåg att vi inte hann laga  mat så vi gick upp på stan och åt där på väg till matchen.

Träffade Emil och Viktor utanför idrottshallen och sen gick vi fyra in och såg IFK Kristianstad möta Skövde. Tyvärr förlorade IFK med tio bollar så det var ju inte direkt någon höjdarmatch.

Gick hem och la oss i soffan och somnade ganska snabbt, blev inte mycket av de tv-program som skulle ses...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela