lindazvenzon

Måndag - Rutan

Publicerad 2010-02-22 19:26:28 i Allmänt



Kolla vilken söt björn!



Det var så skönt att få fortsätta sova när Johan gick upp imorse. Sportlov!!!

Var ute och gick, det var kallt och snöade, men det är man ju snart van vid...

På förmiddagen var jag hos favvo-Emma och gjorde slingor i håret. Fixade lite grejor på stan innan jag gick hem och åt och städade.

På eftermiddagen kom Johanna och lilla Rut och hälsade på. När vi fikat och pratat en massa var vi på stan och köpte lite färg och när de tagit bussen hem körde jag till Biltema och köpte tavlor åt oss. Vi fick lite konstnärsdrömmar idag! Sen körde jag hem till dem med tavlorna och fick inspiriation till motiv.

Fixade lite mer grejor på kvällen, och målade en tavla! Roligt :-)

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2010-02-23 17:59:24

Det klär dig ;-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela