lindazvenzon

Onsdag - goodbye

Publicerad 2010-02-10 21:51:38 i Allmänt

Trodde jag skulle få börja dagen med en simtur, men icke. Det blev en biologilektion istället.

På idrotten var jag och Martina i pulkabacken med vår klass - och ja just det, åkte pulka. Mycket, mycket roligt får jag säga! Det blev såklart lite chokladmjölk mellan åken också.

En del människor är inte så, vad ska jag säga, samarbetsvilliga?

Efter jobbet var jag hemma och vila en liten stund och sen ut på stan och köpte present och en plattång. Det trodde jag aldrig skulle inträffa, jag som har världens plattaste hår. Men den ska användas till att locka med istället :-)

Sen träffade jag Malena, Katti, Malin och Mia på Modesto för en sista kväll/måltid, eftersom Mia flyttar till Norge på fredag... Det blev en väldigt god sushibuffé och det blev en väldigt trevlig kväll.

Jag poserar i pulkabacken


E hade med sig hela köket!


Egentillverkad sushi från i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela