lindazvenzon

Onsdag - ork urk

Publicerad 2010-02-17 22:14:50 i Allmänt

Usch vilken dag. Jag vill ha sportlov nu! Fick inte simma denna morgon heller, fick istället ha både engelska och tyska. Efter det så hade man inte så mycket energi kvar. En idrottslektion och sen blev det en tur till pulkabacken - igen. Känns som det räcker nu, fast det är kul att åka pulka! Snabb lunch och massa fix och sen simning på elevens val.

Direkt efter körde vi alla till Linnéskolan i Hässleholm och var på Personec-utbildning. Helt meningslöst.

Hem och åt och gjorde inte så mycket mer. Har ett stort beslut att ta och fundera på just nu. Mycket funderingar på det. Men jag är rättså osäker. På mycket. Gahhhhhh!

Mamma kom hem idag.

Igår kom broschyrer + biobiljetter från Hållbar mobilitet Skåne, med repotage om mig, Kajsa och Micke. Det blev väl ok!!!

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2010-02-17 22:27:48

Finnes: Bollplank vid beslutsångest... Hör av dig om du vill. Kram

Postat av: anna

Publicerad 2010-02-18 18:19:02

Jag kan hålla Personec-kurs för dig :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-18 22:14:50

Tackar för bollplank Jennie, ska hålla det i minnet.

Anna: Jag vill gärna gå utbildningen en gång till, snälla!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela