lindazvenzon

Onsdag - snö

Publicerad 2010-02-03 18:26:57 i Allmänt

Inatt hade det snöat en del. Blev sen till jobbet pga att någon lurade mig lite.

Hade möte direkt och sen hade jag bild och sen var det bad och sen var det lite mer idrott och sen var det en snabb lunch och sen var det rastvakt och sen var det elevens val och sen var det möte och sen var det möte. Och sen åkte jag hem!

Var på stan och handlade lite nödvändiga saker. Det var väldigt halt på ett ställe så jag halkade och ramlade! Det var inte lite pinsamt när folk vände sig om och frågade hur det gick...!

Mamma var här sen ett tag.

Jag skulle egentligen på spinning, men det var fullt på det passet så jag stannade hemma. Otur! Blev en ensam-hemma-kväll eftersom Johan var iväg med jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela