lindazvenzon

Tisdag - Hej mitt vinterland

Publicerad 2010-02-24 09:53:03 i Allmänt

Gick upp tidigt och körde hem till Harastorp efter att jag hackat loss bilen. Hämtade en trött Zeke och körde vidare till Rickarum där jag lämnade bil för lagning av t ex bromsar. Stackars bil, det är alltid något med den...

Sen gick jag och Zeke hem från Rickarum, tog drygt en timme. Stannade på vägen och lekte med Zekes bästis Sally (de blir som tokiga i varandras sällskap) och träffade lite folk på vägen. Var en helt underbart fin vinterdag och skönaste promenaden på länge!

Väl hemma igen hade mamma gjort frukost och efter det blev det film "Coco - livet före Chanel", den var ok, men inte mer. Väldigt fransk helt enkelt. Skrev och läste och relaxade :-)

På eftermiddagen hämtade jag bilen igen och körde till stan, och sen direkt till träningen. Var fullt på passet när jag kom dit -grrrr- men Johanna fixade in mig :-) Tackar för det!

Handlade på vägen hem och som vanligt blev det OS innan det var läggdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela