lindazvenzon

Torsdag - ny bästa "vän"

Publicerad 2010-02-26 10:25:57 i Allmänt

Fick äntligen lite sovmorgon!

Promenad, massage på morgonen innan mamma och Zeke kom. Vi tog en promenad i stan eftersom det är ett av Zekes favoritintresse. Släppte in honom in en rastgård med fyra stora hundar. De gav sig på honom allihopa och jag såg skräcken i Zekes ögon fast han skulle försöka verka tuff.

Sen gick vi hem till mig och lämnade Zeke, jag och mamma gick till Peking för att äta lunch där. Hon hade även bjudit in en hemlig gäst, som visade sig vara en av mina bröder - vi brukar kalla honom Johan. Sådär mat...

Jag gick hem till Zeke och busade och sen blev han hämtad lite senare.

Har varit en jobbig dag idag, trodde inte det skulle bli så. Längar mig just nu en månad framåt ungefär.

På kvällen box med Katti.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela