lindazvenzon

Fredag - happy birthday

Publicerad 2010-01-31 11:02:48 i Allmänt

Dagen innebar planering av aktivitetsdag, simskola, och tre lektioner med bad, handboll och lite annat. Sista lektionen var det dags för surpriseparty! Klassen hade hjälpt mig planera lite och jag hade köpt tårtor och present med mera. Snabbt ställde vi i ordningn i klassrummet och blåste upp ballonger och tände ljus med mera. Och när vi kallade in Martina sjöng vi för henne och firade att hon fyller 40. Kul!

När jag kom hem var jag helt slut och det blev tv tills Johan kom hem, då gick vi till biblioteket och lånade nya ljudböcker.

Var bara hemma på kvällen och lagade mat och kollade på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela