lindazvenzon

Lördag - stanna

Publicerad 2010-01-31 11:10:10 i Allmänt

Tvättade och städade, gick till Maxi och handlade. På eftermiddagen gick jag och Johan och badade med Wilmer, helt galen är han! Jag hann också med att simma 30 längder.

Körde och lämnade Wilmer och var där lite innan vi åkte till Maxi igen, och sen hem.

På kvällen kom Jonas, Wilmer och Johans pappa hit och vi åt och sen var de här under kvällen när jag var iväg. Jag fick stor hjälp av Wilmer att sminka mig och göra mig iordning och sen skulle han tvunget följa med mig på fest:-)

Jag, Mia, Katti, Jenny och Linda var på fest hos Malena. Blev servade med vin hela kvällen och hade det mycket trevligt, och vi såg självklart Robinson-finalen. Fel vinnare....

Några timmar senare gick vi till T-baren, 30+ Det var ok men det är liksom inte så kul att gå ut tycker jag... Som vanligt inte så många man kände heller, mer än en old friend....

Var hemma vid halv tre, och det var så kallt att gå hem! Ca 15 minusgrader var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela