lindazvenzon

Onsdag - biltrubbel

Publicerad 2010-01-27 22:34:13 i Allmänt

Bromsarna är helt kass på min bil så jag kunde inte köra med den idag. Så den stora frågan var hur jag skulle ta mig till jobbet. Tillslut löste jag det genom att ta tåget till Hässleholm där Sara hämtade mig och jag åkte med henne till jobbet.

Jag hade ingen lektion på morgonen så jag gick till simhallen och simmade med Karina och Hjalmar. Det blev 30 minuter, skönt! Bra start på dagen.

När jag skulle hem på eftermiddagen var det lite oklart hur jag skulle ta mig hem, men som tur var skulle Falk till Kristianstad! Snacka om tur!

Jag och Johan var på banken angående köp av lägenheter.

Snabbt hem och lagade mat och åt, innan Johan körde iväg och lagade bromsarna på min bil, lite så att jag kan köra iallafall. Jag körde till Friskis och var på spinning.

Kvällen i övrigt gick åt Robinson, protokollskrivning, och betala räkningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela