lindazvenzon

Onsdag - sista dagen på jullovet

Publicerad 2010-01-06 22:28:22 i Allmänt

Gick till Grand hotel och åt frukost där. Man blev väldigt mätt... Gott är det iallafall!

Gick hem och sov frukost :-)

Sen letade vi fram skridskor med mera och körde till Balsby och körde på Råbelövssjön. Först åkte vi längdfärdsskridskor, jag är inte så duktig på det. Jag bytte sedan och idag lärde jag mig köra på mina killskridskor! Då blev det lite roligare. Var ganska mycket snö men det gick bra att åka ändå. Mycket folk där. Efter en timmes åkande körde vi hem igen och vilade lite. Man blir trött av att vara utomhus och röra på sig. Detta har varit världens lataste jullov tror jag!

På kvällen var vi hemma hos mamma och pappa och åt middag, där även Anna och Johan var. Spelade lite spel också. Idag var det nog bara 30 grader varmt där...

Imorgon är det dags att börja jobba igen, vill inte! Men det har varit ett bra jullov. Förutom en ganska dryg förkylning har det inneburit pyssel med lägenheten, film, läsning, träffat familj och vänner, skridskoåkning och en del promenader. Och ett trevligt nyårsfirande!

Så nu är det nya tag som gäller och jag hoppas på en lugn och fröjdefull termin!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela