lindazvenzon

Tisdag - inkräktare

Publicerad 2010-01-06 22:22:14 i Allmänt

Efter morgonpromenad blev det lite städning och strykning och annat pysslande. Var på stan en runda och fixade lite grejor så som lagning av klocka. Dags att börja ha koll på tiden snart igen...!

Blev lite stressigt, hade bokat spinning på Friskis kl 12. Kom dit lite sent, men när jag väl kom dit så var de fullt på passet så då tänkte jag ta ett annat pass men då krävde de medlemsavgift omedelbart. Kön i receptionen var så lång att jag inte hunnit in på passet och dessutom hade ju inte jag några pengar med mig. För en gångs skull blev jag lite irriterad på Friskis & Svettis. Jag smet in i gymet och körde lite kondition utan att betala min medlemsavgift iallafall.... Och där var en lite speciell familj som jag kunde fördriva tiden med att studera. De hade mer göre med sina ipods än med träningen.

Var hemma en runda innan jag körde till Harastorp. Det blev mycket Zeke-bus, och sen gick jag, mamma och Zeke bort till dammen och jag åkte skridsko där. Mycket uppskattat av mig själv! Gillar att åka skridsko helt enkelt! När vi kom tillbaka så blev det varm chokladmjölk med marshmallows framför kaminen. Tror det var cirka 35 grader varmt i huset, lite för bra! Men mysigt!

På kvällen körde jag tillbaka till stan, det blev en Wallander-film efter vi ätit middagen Johan hade färdig när jag kom hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela