lindazvenzon

Torsdag - tjolahopp

Publicerad 2010-01-14 21:39:06 i Allmänt

Fick riktigt mycket gjort på kort tid idag...!

Efter jobbet var det raka vägen hem till Simpsons vilket slutade med att jag somnade och sov alldeles för länge! Det är hårt att jobba!

Var på box med Katti på kvällen, bra pass och jobbigt, sånt gillar vi!

(För någon dag sedan ringde polisen från Landskrona. Jag trodde det var något spännande, men det visade sig bara att de trodde att de hittat min stulna cykel. Vi kom fram till att det var nog inte min cykel ändå. Jag vill ändå inte åka till Landskrona för att hämta en halvkass cykel.)

Flyttade ut grejor från sovrummet, förhoppningsvis kommer de och målar om imorgon! Hoppas Robbans bil som vi brukar säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela