lindazvenzon

Torsdag - up and down

Publicerad 2010-01-22 23:30:43 i Allmänt

Idag har det verkligen gått upp och ner hela tiden. Bra saker, dåliga saker. Om vartannat! Men det är ju sådant som förgyller en dag. Många telefonsamtal och mejl och samtal. Rädsla? Kanske, vet inte.

Det har helt plötsligt blivit roligt att köra bil igen! För första gången i mitt liv lyssnar jag på ljudbok och nu vill jag ju bara lyssna hela tiden!

Var en runda på stan efter jobbet och köpte lite grejor till lgh och sen var jag på ki box med Katti.

Sovrummet var färdigmålat idag, så vi flyttade in alla grejor igen. Det blåa är ett minne blott och det är alldeles vitt så vitt jag kan se. :-)

Har blivit alldeles för lite sömn denna veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela