lindazvenzon

Fredag - hamnfest

Publicerad 2010-07-02 21:56:20 i Allmänt

Upp tidigt och tvättade, internetade, fixade ärenden. Sedan körde jag och hämtade Mia och vi tog oss till Åhus och stranden. Tillbringade någrat timmar där, gött!

Jag körde sedan till Elgiganten och impulsköpte en ny dator. Jag är så less på min gamla, tröga, sega, dumma virusdator så jag slog till och köpte en ny bara sådär. Och den verkar bra!

Hem och lekte med dator, kokade rabarber/jordgubbskräm och packade ihop mig, eller mina saker iaf. Man packar upp och man packar ner...

Helgen kommer att spenderas i Åhus så vi körde ner till stugan. Cyklade direkt ner till hamnen där det var hamnfest och där åt vi. Lyssnade på Emil Sigfridsson mfl. Trevlig. Men ack så kallt, så vi cyklade hem rätt snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela