lindazvenzon

Lördag - cocktailparty

Publicerad 2010-07-11 21:12:05 i Allmänt

Jag och Zeke är lika morgontrötta båda två så det tog lite tid för oss att komma upp. Vi tog en promenad innan vi packade ihop oss och körde till Harastorp. Jag och Emil gick ner till poolen och badade, skönt med lite svalka. Låg där en stund men sen blev det för varmt så jag gick upp till huset igen och städade och dammsugade där. Det blev man ju inte mindre sval av...

Lämnade Zeke hos Anna och Johan, körde sedan till stan. Tog det lite lugnt, gjorde mig iordning.

På kvällen var det cocktailparty hos Mia, en trevlig tradition! Det var så varmt! Fast man satt stilla rann svetten av oss, det är en underlig känsla. Drack fantastiskt goda drinkar och hade en supertrevlig kväll. Senare gick vi ut på stan och kollade läget på Kristianstadsdagarna.

Piggelin


Maria och Katarina


Malena och Linda


Martina och Malin




Svettiga pannor


Man får fläkta lite ibland...


Ja. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela