lindazvenzon

Måndag - sommargympa

Publicerad 2010-07-13 16:27:11 i Allmänt

Gick en lång promenad längs skjutfältet och stranden innan det blev frukost. Inte så fint väder så det blev mest slapp idag. Jag löste korsord, läste, satt vid datorn osv medan Johan tvättade stugan.

På eftermiddagen körde jag in till stan och pluspraktiken där jag träffade kiropraktorn Daniel som försökte rätta till min rygg som gör så ont. Det blev bättre, men inte bra. Fick lite övningar jag ska göra till nästa gång jag ska dit.

Hem till Harastorp en runda innan det var dags för sommargympa i Rickarum. Trots värmen hade några tagit sig dit, men vi var inte så många...

Tillbaka hos mamma coh pappa åt vi jordgubbar och glass tillsammans med delar av familjen Wramneby. Emil skulle ut och springa så jag och Zeke hängde på, fast jag tog cykeln :-)

Senare körde jag tillbaka till stugan i Åhus efter jag gjort en rabarberpaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela