lindazvenzon

Onsdag - växt?

Publicerad 2010-07-28 21:13:58 i Allmänt

I natt sov jag i växthuset! Sov på soffdynor, det gick hur bra som helst. Det blev ganska varmt där på morgonen när solen började värma! Jag tror jag växte flera centimeter också!!!

Skrev fakturor osv innan jag och Zeke körde till Åhus. Där hämtade vi Johan och sen gick vi till stranden, nästan till hundbadet. Mamma kom sen lite senare. Zeke var inte så jätteintresserad av att bada, men vi tvingade ut honom så då fick han simma lite för att överleva.

Jag och Johan tog en runda på Maria Magdalena också. Köpte godis och något annat skumt.

Jag körde sedan till stan. Lastade ur bilen som jag har alla mina saker i snart.

Gympa i tivoliparken på kvällen. Sen gick resten av kvällen åt att packa upp allt, tvätta, handla, och fixa en massa. Ska sova i lägenheten i natt, det var längesedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela