lindazvenzon

Tisdag - moln

Publicerad 2010-07-06 20:38:13 i Allmänt

Laddade ner senaste Grey´s anatomy-avsnitten som jag missat, och såg dem. Kan ju inte missa slutet när jag sett alla andra avsnitt.

Fixade lite grejor som vanligt, ex var på Maxi och handlade. På eftermiddagen träffade jag Mia på stan, vi satt mest och snackade och åt jordgubbar, men jag hann även med att köpa ett par skor.

Hem och duschade och städade eftersom vi skulle få Stockholmsbesök på kvällen. Fast de kom aldrig.

Johan P var på besök och fick lite foto.

När Johan kom hem gick vi till House of Bagels och intog en hot chicken till kvällsmat. Efter det promenerade vi ner till söder och hälsade på Malin och Patrik i deras nya lägenhet.

Och nu sitter jag och funderar på om jag ska springa eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela