lindazvenzon

Torsdag - Bosarp

Publicerad 2010-07-09 15:31:39 i Allmänt

Började med att köra till Tollarp och lämna kvitto hos Wramneby innan jag körde till Harastorp.

Cyklade till Årröd där jag mötte upp Mia och Katti. Vi cyklade vidare till Bosarpssjön över åsen och det var jobbigt i vissa backar! Men så underbart! Sommar, sol, landet, cykla - allt bara var så fint! Köpte jordgubbar på vägen. Tyvärr fick Mia punka på slutet men det ordna sig ändå.

Väl framme solade vi, åt medhavd lunch, jordgubbar, köpte glass. En del badade. Hade en skön dag helt enkelt. På eftermiddagen cyklade vi hemåt igen och plockade lite blåbär längs vägen.

Jag skrev lite fakturor osv, och senare på kvällen körde jag till Tollarp igen, till "Wanstadius massagestudio" för att få rygg tillfixad. Underbart!

Tillslut hem till lägenheten och sovdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela