lindazvenzon

Torsdag - knivivan

Publicerad 2010-07-22 22:37:38 i Allmänt

Det var jobbigt att ta sig upp idag, har mycket sömnbrist. Gjorde nästan färdigt korsordet jag satt uppe och gjorde i natt... Det går liksom inte att bara göra det halvt.

Packade ihop och jag körde till stan. Packade om och körde vidare till Harastorp.

Vet inte riktigt var tiden tog vägen idag. Farmor var här och fikade, och sen gick vi bort och tog ett dopp i poolen. Det var inte så svalkande eftersom det var 38 grader varmt i vattnet...

På kvällen skrev jag ett stort antal fakturor och tog mig även till Stackedala för lite löpning. Det blev två rundor, det vill säga 5 km. Backarna är jobbiga, det är bara att konstatera. Men det var skönt att springa faktiskt. Sen är man pigg som en mört efter det!

Sover i min lilla stuga i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela