lindazvenzon

Torsdag - ny bil

Publicerad 2010-07-02 08:56:09 i Allmänt

Fredrik ringde och sa att jag kunde komma och hämta mina nya bil idag! Jag körde först till Harastorp och tvättade min nuvarande bil och städade den lite hastigt, sen körde jag och mamma till Bil-Månsson i Hörby. Jag lämnade min fina Ford Puma och hämtade min nya Volvo C30! Lite skillnad :-)

Jag lämnade mamma hos tandläkaren i Tollarp på vägen hem, och jag körde och handlade lunch till mig själv och fika till eftermiddagen - belöning när man varit hos tandläkaren. Gärna så mycket socker som möjligt!

Hann typ hem och äta, sen körde jag och Zeke och hämtade mamma.

Fikade och tog det lugnt.

På kvällen var jag, Johan, Mia, Micke, Malena och Katti i Tivoliparken och lyssnade på Cockies ´n´ Beans med en massa annat folk, och hade picknick. Nice!


Volvo C30 11.

Ford Puma

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela