lindazvenzon

Fredag - sämsta

Publicerad 2010-10-30 12:21:31 i Allmänt

Åkte med mamma hem när hon slutat jobba vid lunch,  Anna och Gustav kom också. Vi lunchade, gurra-myste med mera innan jag åkte med mamma och pappa tillbaka till stan igen lite senare.

Jag tog min andra "shoppingrunda" på stan idag, men det går inte så bra att hitta saker som man letar efter.

Fick ett plötsligt sug efter att springa en tur, och gjorde därmed det. Riktigt skönt!

Resten av kvällen blev mindre lyckad.


Bakade dessa kakor idag - Macarons. Det blev inte bra alls, inte goda, inte vackra, inte hållbara. Hittade efteråt recept som verkade mycket bättre... Men nu har jag testat.



Så här skulle de se ut
Macarons

Gustav


Båda kräver uppmärksamhet - Zeke är den mest svartsjuka hund som finns tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela