lindazvenzon

Lördag - bad, planering

Publicerad 2010-10-24 14:24:58 i Allmänt

Var uppe i hyfsat tid, och efter en morgonpromenad och frukost kom Wilmer. Vi tre körde till Tivolibadet och badade/lekte, jag hann med att simma 20 längder också. Skönt och kul!

Hem och lämnade en trött Wilmer, jag och Johan stannade kvar och åt och pratade hos hans föräldrar.

Var hemma en kort runda i lägenheten och gjorde vid oss, för att sedan ta tåget till Lund. Jag och Johan hälsade på Conny och Annika, och vi planerade vår Malaysia-resa. Upplägget är nu klart, hotell är snart bokade, så även flyg. Ska bli väldigt väldigt kul och spännande!

På kvällen var vi på Wasabi och åt underbart god mat, för att sedan planera lite till innan jag och Johan tog tåget hem igen. Hann även in att kolla in lägenheterna :-) och trevlig dag var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela