lindazvenzon

Lördag - dizzy

Publicerad 2010-10-09 18:20:25 i Allmänt

Ännu en dizzy dag, som spenderats i soffa och säng. Men tog mig faktiskt ut på stan en kort runda, måste ha friskluft! Johan följde med så jag kunde hänga på honom/fånga upp mig vid eventuellt svimanfall. Men det gick bra, lite konstigt när hela världen snurrar hela tiden bara.

Har nog glömt berätta att vi bokat resa till Malaysia, jag och Johan. Den 22/12 åker vi, ska bli så skönt och underbart härligt! Satt iallafall flera timmar framför datorn idag och lärde mig allt om detta land. Det ska fortfarande bli härligt att åka dit :-)

Nähä, nu ska jag nog sätta i mig resten av godispåsen som inhandlats.

Tipsar om denna länk, översätt till svenska: rumors på japanska

Kommentarer

Postat av: hans

Publicerad 2010-10-09 21:35:22

Hej Linda



hvad fejler du dog - så trist at høre. Håber du snart bliver rask igen. Er glad for at læsa din blogg. Når jeg er i Danmark, så giver den mig et liten pust af Sverige. I dag har jeg været i Bosarpsøen og bade - der var så flot. Og på Humlalycken og fika.



Og hemma og ordne haven, så den blev fin igen efter Johan hade taget træerne ned.



Hans

Postat av: Linda

Publicerad 2010-10-10 23:00:52

Hej!



Trevligt att höra från mina läsare, och att bloggen även nått utomlands!



Linda

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela