lindazvenzon

Lördag - fika, middag, fest

Publicerad 2010-10-31 08:47:23 i Allmänt

Blir lite lätt besviken på vissa saker. Och det blir inte riktigt som jag trott och tänkt. När blir det det egentligen förresten?

Johan chockade med att undra om vi skulle gå en runda på stan, så det gjorde vi. En ganska kort tur eftersom jag hade andra planer sedan...

Fikade på stan med Mia och Katti, blev en långfika innan jag gick hem och gjorde mig iordning inför kvällen.

Först var det middag hos farmor med hela familjen. När vi ätit ål och äppelkaka körde vi vidare mot Hammarslund. Fest hos Johan och Johanna. Trevligt var det och sen körde taxin oss in till stan och vi gick på premiären (!) på Nattklubb Depå. Helt ok ställe.

Sent hemma, då var man trötter!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela