lindazvenzon

Lördag - frosseri och arena

Publicerad 2010-10-17 22:11:47 i Allmänt

Jag och Johan började dagen med att gå en lång promenad. Så underbart höstväder det är nu! Måste plocka fram vinterjackan snart bara...

Efter att vi sett färdigt filmen "Remember me" (med Twilight-stjärnan Robert Pattinson), som slutade tragistk, gick jag bort till Malena. Vi, Mia, Katti, Jenny och Jennie var sedan på chokladfrossa på Minas chokladstudio i Rinkaby. Där åt vi choklad i alla dess sorter, och det vi inte åt fick vi ta med oss hem. Gott!!!

Efter frosseriet körde vi tillbaka till stan och bestämde oss för att ta en titt på Kristianstad arena, det var öppet hus i detta nya mästerverk. Mycket folk, Timotej uppträdde, olika sporter/lag på plan osv. Stort, fint, pampigt. Fick godkänt! Vi kikade runt och satt sedan på läktaren och bara pratade och existerade. Ingen stress, bara lite skönt häng!

Tillslut drog vi oss hemåt, jag och Johan tog en promenad, hyrde om filmer - eftersom jag på en hel vecka endast lyckats se en av tre filmer.

Åt lite pölse, satt massor framför datorn under kvällen.

Frosseri väntar!


Malena är lycklig över att få frossa!




Detta blev över!


"Jennys helande händer"










Kristianstad arena

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela