lindazvenzon

Söndag - det bidde inget

Publicerad 2010-10-31 20:40:11 i Allmänt

Idag har varit en slö dag... Sov länge, gick sen ut till Hammarslund och hämtade bilen. Körde vidare till Åhus, stugan, där Johan klippte gräset medan jag läste/kollade på tv. Var väldigt sugen på kebabtallrik, vilket jag aldrig annars är, så det inhandlades. När vi ätit färdigt bar det av hemmåt mot staden och Maxi. Shopping inför kommande vecka.

Jag missade Grey i onsdags och skulle se reprisen, men såklart strulade boxen så jag inte kunde se på tv. Fick gå ner till min "sommarstuga", det vill säga kolla hos Emil.

Mer slöande, bokning osv.

Så här ser kommande veckas träningsschema ut (kommer troligtvis inte bli verklighet till 100% om jag känner mig själv):

Måndag: Puls/medelgympa
Tisdag: Ki balans
Onsdag: Aerobic
Torsdag:Joggingcross?
Fredag: Spinning
Lördag:
Söndag: Skivstång/kondition

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela