lindazvenzon

Tisdag - kakbak

Publicerad 2010-10-26 22:43:39 i Allmänt

Som vanligt en lugn morgon, med promenad, långfrukost osv.

Gav mig på att putsa några fönster, knappt man såg ut. Men det är inte lätt med gamla fönster, dessutom på våning 4...

Jag, Johanna och Rut lunchade på stan idag. Det blev mongolisk buffé på Rosegarden. Farligt med så mycket mat - men gott! När vi alla ätit färdigt tog vi en shoppingtur på stan. Eller ja, så mycket shoppande lär det väl inte bli för min del den närmsta tiden pga olika omständigheter....

Var hos Lukas på eftermiddagen.

På kvällen var jag helt slut och somnade i soffan istället för att träna. Men sen var jag pigg och bakade chokladkakor med tryffelkräm! Mumsfilibaba!

Franskinspirerade små chokladkakor

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela