lindazvenzon

Tisdag - nu är det dags

Publicerad 2010-10-19 22:35:41 i Allmänt

Sov bara tio timmar inatt. Och skulle kunna sova bort hela dagen också om jag velat. Har en massa skumma drömmar dessutom...

Tog det lugnt idag. För att vara mig. MÅSTE göra det!

Promenad, målade färdigt min tavla, kollade lite om Malaysia, Lukas.

Jag och Malena var på danspasset på kvällen. Det var inte mycket rätt jag hade där. Otroligt bra pass med duktig ledare, men jag fixar inte det! Mina kroppsdelar gör liksom inte likadant som hennes. Nu har jag klarat av det iallafall, och kan bocka av det.

Och senare på kvällen ringde mamma. Då var det äntligen dags. Hoppas, hoppas Robbans bil!!!!!!!! Lite nervöst?! Mer info kommer.


Blev som vanligt inte riktigt som jag tänkt mig. Det ser ut på ett sätt i mitt huvud, och på ett helt annat i verkligheten!


Redskap som de flesta konstnärer använder: älgsticka till typ potatis, ögonskuggspensel, maskeringstejp, sax osv.


Mina tre mästerverk, som troligtvis kommer att vara värda en förmögenhet efter min död.


Till något helt annat. Det är väldigt praktiskt med en klocka i duschen, rekommenderas! Denna är från Urban Outfitters i Stockholm.


Dessa goda ting åt jag till lunch för några dagar sedan. Mmmm så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela