lindazvenzon

Tisdag - varför ge sig på småsten när man kan ge sig på M. Berg?

Publicerad 2010-10-13 09:09:11 i Allmänt

På morgonen kom min favvo-hund Zeke på besök! Vi började med tivoliparksrundan innan vi gick hem och åt frukost.

Vi varvade bus med att städa/organisera/pynta - eller vad det nu kallas när man flyttar på ett ljus för att sedan ställa tillbaka det på samma ställe, titta lite för att sedan flytta det igen. Och att lägga stor tid på vilken färg det ska vara på ett visst ställe. Koko....

Kollade på en massa foto när jag satte in albumen i hyllorna, mycket nostalgi och minnen. Den elaka lärarinnan tex, vem minns inte henne?!

Vi körde sedan till Balsberget för en alldeles underbart skön promenad upp till utsiktsplatsen, sol, höst, bokskog, skön luft. Det gjorde gott! Sedan småjoggade vi ner igen. Efter det var vi ganska slut, både hund och jag.

Jag överlämnade mina vinterdäck till en person som jag aldrig lyckades uppfatta namnet på trots de alla gånger vi pratat i telefon, men han var trevlig och jag fick de pengar jag vill ha!

Jag och mamma genomförde ett Maxi-besök innan jag körde till Friskis för ett baspass. Har aldrig varit på ett sådant pass, konstigt nog, men det var rättså trist och lite för lugnt för min del.




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela