lindazvenzon

Torsdag - fnitterrally

Publicerad 2010-10-15 00:15:20 i Allmänt

Började dagen med en solig promenad med Mia och sedan en timmes massage.

Uträttade lite ärenden på stan, FIXADE lite hemma och på eftermiddagen körde jag och Emil till Harastorp.

Gustav och Anna kom och fikade, Gurra tackade mig när jag bytte hans bajsblöja med att kissa på mig, soffan, golvet - och sig själv!

Jag och Emil startade upp studentbilen och körde lite rally dagen till ära. Lite på åkern, lite på skogsvägar. Fort gick det, farligt var det och roligt var det! Slutade med att bilen mer eller mindre kördes sönder. Spelade in lite filmer också...

Mycket sms-trafik och telefonsamtal idag.

Har haft sådana fnitteranfall idag, vet inte vad mamma la imaten ikväll!


Ooo så vackert det är i Harastorp!!!




Studenbilen startas inte bara sådär på ett kick


Det är inte så lätt att ta sig ut på passagerarsidan...


 





Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela