lindazvenzon

Torsdag - muffins is the shit

Publicerad 2010-10-08 09:08:36 i Allmänt

Mina matvanor har varit aningens märkliga idag.

9.00 frukost: smoothie, matmuffins
15.00 lunch: en chokladboll, tre choklad
16.00 fika: två matmuffins, en kladdekaksmuffin
18.30 kvällmat: två mackor
20.00: En dumlemuffin

Jag och mamma var på stan och köpte presenter och sedan var vi hos kiropraktorn båda två. Vi hade lyckats få samma tid, samma dag. "Lunchen" intogs även där.

Sen var jag hos Rutan och Johanna och lekte och fikade och pratade. Mys!

Har mått kasst idag, snurrig/yr och ont i hjärtat. Och på kvällen började jag må illa. Var och firade min brors födelsedag på kvällen, mådde så kasst att jag bara fick i mig en kaka av alla som fanns att välja på! När vi  kom hem var det raka vägen till sängen med min bästa vän spyskålen. Varför??? trist!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela