lindazvenzon

Torsdag - uppe med tuppen

Publicerad 2010-10-28 20:26:49 i Allmänt

Var uppe vid sex, det var längesedan det!

Var på yoga kl 7, var tvungen att prova på hur det kändes att börja dagen med ett yoga-pass. När jag kom till Friskis var det nästan helt nedsläckt och bara en massa tända ljus överallt, och likadant inne i träningssalen. Passet var både jobbigt och lugnt, rättså bra faktiskt! Sen är man helt dizzy när man kommer ut därifrån.

Var en av de första kunderna denna dag på Maxi, köpte frukost och lunch och sen körde jag hem till mamma och Zeke. Åt frukost nr 2, löste korsord, sov, Zeke-bus osv. Skrev mina fakturor, passerade nr 500 idag, och sen tog jag och Zeke en promenad i höstrusket. Han bestämde sig för att rulla runt på en nygödslad åker så det var bara in i duschen med honom när vi kom hem. Han fick jordgubbsschampo och doftade sedan helt annorlunda!

Körde in till stan på kvällen där maten nästan stod färdig. Bokade bio-biljetter, och lite annat smått och gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela