lindazvenzon

Måndag - cykelorientering

Publicerad 2011-08-09 18:52:20 i Allmänt

Ställde klockan på 8, fick ju börja träna på att gå upp lite tidigare än man gjort i sommar...!

Kl 10 träffade jag Malena och Katti utanför turistbyrån. Vi köpte varsin karta med kontroller och frågor, och begav oss sedan ut på cykelorientering. Vår rutt gick mot Balsby, Råbelöv, Fjälkestad, Torsebro, Färlöv, Lillö och hemåt igen. Det gick ut på att leta upp kontroller och där besvara frågor, som inte alltid var helt lätt att förstå vad som menades. Det var rikitgt trevlig tycker jag, vi hann långt ifrån ta alla kontroller så vi får fortsätta en annan gång! Det blev en lätt lunchpaus på badet i Torsebro också!

Var rejält trött när jag kom hem strax innan fyra, så jag passade på att städa lite...

Begav mig till Harastorp och åt, sen var det gympa i Rickarum. Det störtregnade lagom till 19 så vi hade för första gången på alla år det inomhus! Det var lite speciellt men allt fungerar om man bara vill.

Sista dagen på sommarlovet, imorgon börjar allvaret/jobbet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela